انواع مخلوط کن

دستگاه های مخلوط کنی که در بازار هستند دو نوع هستند که یا از جنس پلاستیک و یا استیل هستند. که یه یک پارچ به روی آن ها قرار دارد پارچ های شیشه و طلق است.

 معمولا دستگاه هایی که پارچه شیشیه ای در بازار عرضه می شوند هم قدرت وات بیشتر و هم نوع عملکردشان متفاوت است.  برای ما ایرانی ها که ذائقه مان به گونه ای است که دوست داریم همراه آّ میوه یخ میکس بشود این نوع مخلوط کن عالی است. به علت قدرت بالا و ضخیم بودن شیشه این قابلیت را دارد که بدون آسیب دیدن همراه با آب میوه یخ نیز میکس بکنیم . اما  در دستگتاه هایی که پارچشان طلقی است ممکن است یخ میک کردن باعث آسیب دیدگی شود و هیچ کدام از کارشناسان این کار را توصیه نمی کنند. اصلا از سمت تولید کننده برنامه ای برا خرد کردن یخ برای این نوع دستگاه تعبیه نشده است. 

تیغه ها :

تیغه های موجود در بازار عمدتا تیغه های فولادی هستند . ولی نوع سبک تیغه ها باهم متفاوت است. مثلا تیغه های چهار سر، سه سر و حتی در بعضی موارد فوق حرفه ای از تیغه های 6 سر استفاده می شود.

 

در حال حاضر با پیشرفت فوق العاده زیادی که در صنعت لوازم خانگی رخ داده شیشه های پیرکس  وارد بازار شده و از طرفی قدرت موتور های بسیار بالا رفته است که شما میتوانید هرچیز سختی را هم بدون مشکل خرد کنید.

نکته دیگر که باید به آن توجه کرد  روی بعضی از دستگاه ها کلمه سایلنس یا سوپر سایلنس نوشته شده است، باید بدونید که مخلوط کن دستگاه بی صدایی نیست. یعنی شما هر کاری بکنید صدا خواهد داشت اما در بعضی از دستگاه زیاد و در بعضی کمتر است. شما نی توانید در هنگام از نده بخواهید که دستگاه را برای شما روشن کنه تا ببنید چقدر صدا دارد و چه مقدار لرزش خواهد داشت.

در بعضی از مخلوط کن های طرح جدید یک شیر نیز به پایین پارچ اضافه شده است که باعث می شود شما بدونه اینکه پارچ سنگین را بلند کنید محتویات داخل پارچ را در لیوانتان خالی کنید. در بعضی از آن ها نیز یک کلید هیتر و گرمکن وجود دارد که شما می توانید در آن ها سوپتان را طبخ کنید. که این ویژگی برای خانواده هایی که در آن افراد مسن هستند و یا بچه ها که نمیتوانند غذا های معمولی بخورن بسیاز مفید است.

جهت لوازم خانگی کاشان به گاه رنگین کمان مراجعه کنید. 

موتور:

این دستگاه ها معمولا قدرتشان از 350 تا 750 وات خواهد بود. قدرت های بیشتر هم دارند اما برای مصارف خانگی نیست و اگر در گاهی فرئشنده گفت دستگاه 1400 وات است حرف درست رو واقعی نیست.

نکته بسار مهم : حتما موقع موتور  دستگاه را نگاه کنید. برخلاف تیغه موتور دستگاه نباید چند تیکه باشد.

در آخر حتما به خدمات و گارانتی این دستگاه ها در هنگام نوجه کنید.

جهت  جهیزیه عروس و مخصوصا  مخلوط کن به گاه لوازم خانگی رنگین کمان مراجعه کنیتد تا کارشناسان ما شمارا در یک انتخاب آگاهانه و صحیح راهنمایی کنند.



گاه لوازم خانگی رنگین کمان دستگاه ,تیغه ,بعضی ,خانگی ,پارچ ,لوازم ,لوازم خانگی ,خانگی رنگین ,رنگین کمان ,هنگام ,خواهد داشت ,لوازم خانگی رنگین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

((( سالار گل ها رز ))) گلچین بی نظیر از مطالب وب سایت های ایرانی kbs world پابجی سنتر هـــــــیــــــس هــــــیـــــچـی نـگــو وکیل پایه یک مهریه طلاق تهران