به همان میزان که انرژی برق تبدیل به جزء موثر و حیاتی زندگی انسان شده است قطع برق برابر با بی پاسخ ماندن طیف وسیعی از نیاز ما است. چراغ اضطراری یکی از وسایلی است که در این موارد به کمک مان می آید. و همچنین استفاده از چراغ مطالعه در کاربردهای مختلف بسیار فراگیر شده که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.


مهمترین جزء چراغ شارژی: لامپ

بدیهی است با تغییر نسل لامپ ها از رشته ای به LED و سپس پیشرفت LED ها به سمت لامپ های SMD این پیشرفت ها نیز در ساختار چراغ های اضطراری به کار گرفته شد تا علاوه بر کاهش مصرف برق، طول عمر و زمان دشارژ شدن چراغ اضطراری را افزایش دهد. چراغ های اضطراری با لامپ LED و SMD دارای سازگاری های بالا با استاندارد های محیط زیستی هستند و لامپ های SMD در برابر ضربه نسبت به سایر لامپ ها مقاوم تر اند. از آن جا که چراغ های اضطراری از دسته وسایل قابل حمل هستند این ویژگی فاکتور مهمی در انتخاب به حساب می آید.

 

راحتی استفاده چراغ شارژی

چراغ  اضطراری در تنوع بالایی از طرح و تعداد LED (توان مصرفی چراغ اضطراری) متفاوت توسط برند های مختلف روانه بازار می شوند. ار می بایست با در نظر داشتن این نکته که تعداد لامپ های بیشتر ، روشنایی قوی تری را در چراغ شارژی به همراه داشته ولی زمان استفاده را با توجه به توان مصرفی کاهش می دهد و حتی حمل و نقل را مشکل می کند، اقدام به چراغ شارژی مناسب با شرایط خویش کند.

جهت مطالعه ادامه مقاله و مقایسه و انواع چراغ مطالعه و شارزی اینجا کلیک کنید.


آرتا الکتریک چراغ ,اضطراری ,لامپ ,شارژی ,مطالعه ,استفاده ,چراغ اضطراری ,چراغ شارژی ,چراغ مطالعه , چراغ ,توان مصرفی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

adsokhanplus (مثبت اد سخن) سایت تفریح و سرگرمی اطلاعات تخصصی سینک ظرفشویی تبلیغات صنعتی کـآزِت تکواندو نوین دانشجویان فیزیک دانشگاه محقق اردبیلی میخوام بازم رویا ببافم:) خرید اینترنتی انجمن علمی مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی